Het is wel gek dat simpelweg door een verpakking mijn hebberigheidsgraad stijgt. Neem een product als thee. Ik koop altijd biologische Kamille thee. (heerlijk: een kopje voor het slapen). Meestal koop ik voor het gemak de zonnatura thee in de supermarkt, maar echt sexy is het niet. Toen ik deze week bij De Tuinen was om mijn biologische Rooibosthee the kopen (de Zuid Afrikaan in mij), vond ik ook een heleboel theetjes die ik allemaal mee had willen nemen. Niet zozeer om de inhoud (hoewel een goede vooraad thee nooit weg is), maar vooral om de verpakkingen. Hebberig wordt ik ervan. Deze kon ik niet laten liggen. Die had ik zelf ontworpen kunnen hebben. Precies mijn smaak. Niet alleen deze Clipper thee was mooi, maar heel veel merken (vooral uit Engeland) hebben een mooie verpakking. Trend? Ik voeg dus toe aan mijn Bucketlist: thee verpakking ontwerpen. Maar ja, eigenlijk is mijn verpakking al ontworpen. Wel jammer dat het ook meteen twee keer zo duur is. Zou dat nou ook door de verpakking komen?

Whilst shopping for tea the other day I noticed that tea comes in really good packaging these days. Not just this Clipper tea I HAD to buy, many English brands seem to be setting a high packaging standard. I wanted  them all! My wallet settled on just one. I feel jealous of whoever designed this packaging. I wish it had been me...

Posted
AuthorNicola Kloosterman